Eyriqazz vs denaihati di meriahkan lagi dengan contest sampingan

on Monday, July 2, 2012

Eyriqazz vs denaihati bukan sekadar contest SEO, kerana ianya dimeriahkan lagi dengan contest lain juga. Terbaru eyriqazz mengadakan contest cari penaja dengan hadiah RM40 kepada pemenang terpantas. Mini contest tersebut cuma terbuka kepada peserta Contest SEO Eyriqazz vs Denaihati sahaja. Apa lagi, jomlah join contest SEO hebat ini.  

Eyriqazz sememangnya sudah terkenal dengan contest santai begini. Saya pernah menyertai beberapa contest walaupun tak menanglah. Tapi contestnya memang simple, boleh dikatakan contest SEO yang beliau anjurkan kali ini ialah contest yang paling complex di blog beliau. Berbeza dengan denaihati yang biasa menggunakan kaedah contest yang mega. 

Oh ya! Berita baiknya, entri contest Eyriqazz vs Denaihati dari blog ini sudahpun di index di google! Masih lagi dalam google dance, sekejap page 3, sekejap page 5. Moga-moga dapat naik page 1!  Teruja juga tengok azrijohan dapat first untuk keyword Eyriqazz vs denaihati ni.

Hari tu hatiputera ada tanya , kenapa entry Eyriqazz vs Denaihati beliau makin ke bawah google SERP walaupun dah buat banyak backlinking, saya pun tak faham. Sama macam yang saya kena waktu contest lelaki kacak dulu.

Oh ya. Berbalik kepada contest mini yang dianjurkan eyriqazz ini linknya : Contest Cari Penaja EYriqazz vs denaihati

Sayangnya dah ada pemenang. 
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
© Eyriqazz vs Denaihati All Rights Reserved